Můj seznam

Na blogu http://miloslavkhas.blogspot.cz/ vyšel moc pěkný seznam aplikací, které Milan používá při výuce. V celé řadě se zcela shodujeme, ale přesto ještě existují aplikace, ve kterých se lišíme. Takže tady je můj letošní, skromnější, seznam. Milane, díky za inspiraci!

Nechcete se přidat a připravit seznam toho, co jste letos využili vy?

Řada aplikací je bez přihlášení, ale pokud je nutný účet, tak využíváme školní mail nebo přímo aplikaci pro Google Disk.

Řízení výuky

Balíčky

Nástroje pro prezentaci

On-line nástěnky

Myšlenkové mapy, časové osy

 Blogy a webové prezentace

Multimédia

Testy a flashcards

Komiksy

Slovní mraky

 Základy programování

Různé drobnosti

 

komentářů: 5

  1. Alena Píšová

    V slovných mrakoch sme vyskúšali aj tagxedo – deťom sa páči, že môžu vytvárať rôzne tvary 🙂 …
    používame aj Thinglink 🙂
    a rôzne „hračky“ s fotografiami ako napr. Photo505

  2. Učím druháčky, s dětmi tedy online aplikace žádné. Informatika je u nás až od pětky a tím, že občas pracujeme na iPadech, nám už nezbývá čas na počítačovou učebnu. A za sebe jen Doodle, Linolt, kalendář atd od Google, Quizlet, Wordle, Jigsaw Planet. Víc mě nenapadá. Takže proti vám jsem břídil.
    Z aplikací na iPad: Bitsboard, Book Creator, Jigsaw Box, Popplet, Pic Collage, samozřejmě iMovie a mnohé další. Děti kromě „klikaček“ zvládají tvořit v aplikacích Vidra, Move and Mach, Sock Puppets, Halftone, Geoboard, Tellagami. A nesmím zapomenout na rozšířenou realitu. Ty jsou velmi populární.

  3. Mirka Josefina Nováková

    Mám jich na iPadu uz nekolik obrazovek a postupně s dětmi testuji. Bohužel jen na mém přístroji. Ale něco už je i na androidu, takže hurá, máme je totiž školní. Děckám se líbila Imagistory, WordPack, ChatterPix, Aurasma a Kahoot. Zkoušíme i natáčet, tak přijdou na řadu další.:) Já ujíždím na těch co Lenka Ri;))) a v NJ se učíme na learningApps.org. A zápisy do D jim dělám v Move and Match či Animoby či PicColage hezky v barvách;))

  4. Pingback: Co všechno stihli šesťáci | Co jsem vyzkoušela

Comments are closed.