Jak se (ne)naučili mnohočleny

V osmičce to letos je docela peklo. Vůbec nám to nejde a před námi byla kapitola o výrazech.

Proto jsem proto začala docela zlehka a do ruky jsem jim dala pár silných pomocníků. Začali jsme modelováním a přepisováním do písmenek. Místo jablek hrušek se u nás letos ujali tučnáci žabičky. Začali jsme totiž v aplikaci Number Frames. Na tabuli jela webová aplikace, na iPadech ta pro iOS. Opět jsme se vraceli i k tomu, jaký je rozdíl mezi a x a krásně modelovali jednoduché příklady na sčítání a odečítání.

Pak už jsme se museli posunout dál a na pomoc jsem přizvala https://graspablemath.com/. Trochu jsem se bála, že stránka bude na obsluhu komplikovaná, ale osmáci si na práci v tomto prostředí zvykli úplně snadno.  Využila jsem jak připravené zadání sdílené odkazem, tak i sami výrazy zapisovali a řešili je, třeba jako samostatnou kontrolu zadaných cvičení. Ani jedno nebyl problém.

Stránka nám pomáhala u všech operací s mnohočleny, zvládá i vzorce pro umocňování dvojčlenu. GraspableMath se mi opravdu líbí – řešil cokoli, ale krok po kroku a dovolí jen správný postup. Nevyplivne okamžitě správný výsledek jako třeba Photomath – žák musí nějakou námahu k získání výsledku investovat.

Takže GraspableMath jako pomocník pro individualizaci je skvělý. Podle svých schopností mohli řešit různé úlohy a na této stránce si kontrolovat postup a výsledek.

Potud paráda, ale raději nechtějte vědět, jestli něco umí ještě teď.

Komentáře jsou vypnuty.