Začínáme s mobily III. anebo Skenujeme sešity

Tahle akce nebyla takhle plánovaná, ale nakonec se mi hodně hodila. Každý třídní to zná – nemocný žák a maminka by ráda sešity, aby si je dopsal. A třídě se nechce. A když je navíc žák dojíždějící, problém dvojnásobný. Takže naskenovat a poslat. Můžu to udělat sama, ale pokud to jde jinak, tak proč 🙂

A tak jsme vytáhli zase mobily a nainstalovali jsme CamScannerPro mne jasná volba. Nafotit sešit – upravit – vytvořit pdf – odeslat mail na pár kliknutí, snadně a bezbolestně. Aplikace opět běhá na iPadu i Androidu. Navíc se ve třídě objevil mobil s Windows, a i pro ně má aplikaci. Trošku matoucí byl diametrálně odlišný vzhled aplikace na mobilech a na iPadu, na kterém jsem ukazovala základní funkce. Nicméně během pár minut odešly maily s naskenovanými sešity v pdf formátu. Dokonce někteří použili i další úpravy, doplňovali poznámky či naopak zamalovávali to, co k látce nepatřilo. Nepoužili jsme přihlášení, pokud by bylo třeba sdílet, úplně stačí ukládat na některé cloudové úložiště.  Maminka ještě odpoledne psala, že vše došlo OK.

Myslím, že těch 15 minut se nám ještě mnohokrát vrátí a nebyl to ztracený čas. Příště už to zvládnou sami a snad je napadne aplikaci použít. Ještě natrénujeme ukládání do společné složky na GoogleDisku a bude to dokonalé.

PS. A sami to zvládají. Zhruba za týden jsem venku před školu potkala dvě slečny, které se dohadovaly nad mobilem a ptala jsem se, co dělají. Posílaly naskenované sešity nemocné spolužačce.

fyzika